Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΙΛΕΡ ΞΕΝΑΓΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την προηγούμενη Τετάρτη το σχολείο μας επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας. Είχαμε την χαρά και την τιμή να μας ξεναγήσει ο καθηγητής Στέφανος Μίλερ, ο άνθρωπος που έχει αφιερώσει τη ζωή του στην ανασκαφή και την ανάδειξη της αρχαίας Νεμέας. Τον παρακολουθούσαμε γοητευμένοι να ξετυλίγει την ιστορία του τόπου και της ανασκαφής. Στο τέλος με ιδιαίτερη υπομονή αλλά και προθυμία  απάντησε σε όλες τις απορίες και τις ερωτήσεις μας. 
Τον ευχαριστούμε θερμά!



ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ

Την Τετάρτη 29-10-14 πήγαμε εκδρομή στη Νεμέα και επισκεφτήκαμε το οινοποιείο του τοπικού συνεταιρισμού. Στη συνέχεια πήγαμε στο μουσείο και είδαμε αρχαία αγγεία και νομίσματα. Μας ξενάγησε εκεί ο κ. Μίλερ, ένας αμερικανός αρχαιολόγος που έχει κάνει ανασκαφές στην περιοχή. Ήταν πολύ ωραία εκδρομή, μόνο που έβρεχε και δυστυχώς δεν πήγαμε στο αρχαίο  στάδιο, όπου διοργανώνεται κάθε 4 χρόνια αναβίωση των αρχαίων αγώνων της Νεμέας με συμμετοχές ανθρώπων από όλο τον κόσμο.
Παναγιώτα Τσεμεντζή


Από τη χτεσινή εκδρομή στη Νεμέα και στη συνέχεια στο μουσείο με εντυπωσίασαν αρκετά πράγματα. Αρχικά, ο τρόπος με τον οποίο συσκευάζονται τα κρασιά αλά και η διαδικασία για την ωρίμανση του κρασιού. Τέλος,μου άρεσε ο κ. Μίλλερ,  που μας μίλησε για το σπουδαίο πολιτισμό της χώρας μας και ακόμα η αγάπη που μου δημιούργησε για τα αρχαία της χώρας μας.
Εμμανουέλλα Μούργελα

 Μου φάνηκε εντυπωσιακό που αναστηλώθηκαν οι κολώνες και ο ναός μου φάνηκε διαφορετικός από κοντά. Επίσης, μου άρεσε στο μουσείο που πηγαίναμε σιγά σιγά από τη μία προθήκη στην άλλη στα εκθέματα που είχαν βρει και μας ανέλυε ο κ. Μίλλερ  για τις τελετές που έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες σε αυτούς τους τόπους. Στο οινοποιείο μας βοήθησαν να καταλάβουμε πώς φτιάχνονται και με ποιο τρόπο πωλούνται τα κρασιά, για να ξέρουμε πώς θα κάνουμε καλή επιλογή κρασιού.
Κατερίνα Τριανταφυλλίδη

Αυτό που βρήκα πιο ενδιαφέρον στην εκδρομή στη Νεμέα ήταν το οινοποιείο, όπου ακούσαμε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα και μας έδειξαν το χώρο όπου βάζουν τα σταφύλια, πώς ο μούστος γίνεται κρασί και το χρόνο που χρειάζεται στις δεξαμενές.
Ένη Ντέμα

Η εκδρομή μας στη Νεμέα ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Στο οινοποιείο που επισκεφθήκαμε παρακολουθήσαμε τη διαδικασία εμφιάλωσης του κρασιού. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που μας παρουσίασε ο υπεύθυνος τα μηχανήματα. Ήταν κατατοπιστικός και σαφής. Στη συνέχεια πήγαμε στον αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας. Η ομιλία του κ. Μίλλερ ήταν ευχάριστη. Όταν μπήκαμε στο μουσείο, βέβαια, δεν ακουγόταν σε όλους πράγμα που δυσαρέστησε κάποιους από εμάς
Μαρία Μπουλντά

Από τη χτεσινή εκδρομή στη Νεμέα εντυπωσιάστηκα από τη διαδικασία συσκευασίας των κρασιών διότι είδα πως συσκευάζονται τα κρασία που φτάνουν στα μαγασιά και μετά στα σπιτια μας. Επίσης, μου άρεσε πολύ η ξενάγηση του κ Μίλλερ. Μου έκανε θετική εντύπωση που ένας άνθρωπος ξένος σε καταγωγή με διαφορετική νοοτροπἰα και κουλτούρα αγάπησε την Ελλάδα και ήρθε να ζήσει εδώ και εργάζεται σκληρά πάρα πολλά χρόνια έχοντας κάνει σπουδαίες ανακαλύψεις. Μου άρεσαν τα ΠΑΝΤΑ από αυτά που είπε και ειλικρινά δεν ήθελα να χάσω ούτε λέξη από τα λόγια του
Χατζηαναστασίου Μαρία

Εντύπωση μου έκανε η αναστήλωση των αρχαίων κιόνων στο ναό του Δία. Ο κ Μίλλερ μας είπε ότι από την αρχαιότητα όρθιοι στέκονται μόνο τρεις ενώ τώρα έχουν αναστηλωθεί άλλοι έξι. Γενικά μου έκανε εντύπωση η ενασχόληση του Μιλλερ με τη Νεμέα και ότι ασχολήθηκε χρόνια με τις ανασκαφές εκεί
Σάνι  Άντζελα




O κ. Μίλερ μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρων άνθρωπος και αρχαιολόγος που αγαπάει την δουλειά του και μέσα από αυτήν και την χώρα μας. Γι' αυτό και έχει κάνει τόσα πολλά για την χώρα μας. Μέσα από τις ερωτήσεις που του έκαναν οι συμμαθητές μου θίξαμε και το θέμα της Αμφίπολης. Έτσι τον ρώτησα αν πιστεύει ότι αυτά που ανακαλύπτουν στην Αμφίπολη μπορούν να αλλάξουν την ιστορία του πολιτισμού μας. Η απάντηση του ήταν πως σαφώς και ό,τι ανακαλύπτουμε μπορεί να αλλάξει την ιστορία του πολιτισμού μας!
Μαρίνη Δήμητρα