Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Η εκδρομή της Β Λυκείου

Στις 17 Δεκεμβρίου το σχολείο μας πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την πολυπόθητη εκδρομή μας στην Αθήνα.. Το πρόγραμμα της εκδρομής ήταν πλούσιο και ενδιαφέρον και όλοι οι μαθητές μείναμε διαρκώς σε εγρήγορση, λόγω των δραστηριοτήτων-εργασιών που μας ανέθεσαν οι καθηγήτριές μας .Οι μαθητές της δευτέρας τάξης  αρχικά επισκεφθήκαμε τον Κεραμεικό, ο οποίος διέγειρε το ενδιαφέρον όλων μας.. Ο τόπος αυτός στην Αρχαία Αθήνα αποτελούσε νεκροταφείο. Σήμερα λειτουργεί εκεί μουσείο, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται ποικίλα εκθέματα αμφορέων, αγαλμάτων και άλλων μνημείων..Αμέσως μετά την επίσκεψή μας εκεί, μας δόθηκε ελεύθερος χρόνος για να απολαύσουμε τη βόλτα μας ή τον καφέ μας στο γραφικό Μοναστηράκι..
    Ύστερα επισκεφθήκαμε το αξιόλογο κι επιβλητικό μουσείο της Ακρόπολης, το οποίο αποτέλεσε για εμάς πηγή γνώσης και κατά συνέπεια συνέβαλε στη διεύρυνση του πνευματικού μας ορίζοντα. Αντιληφθήκαμε την αξία της γνώσης του πολιτισμού μας, και απόδειξη  αυτού αποτελεί και το γεγονός ότι με επιμέλεια και επιμονή αναζητούσαμε τα μνημεία που αναγράφονταν στα φύλλα εργασίας μας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η άφιξή μας στον τελικό μας προορισμό,  το MALL ,στου οποίου την γιορτινή κι ευχάριστη ατμόσφαιρα, μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε τις αγορές μας ή να χαλαρώσουμε σε κάποια από τις δεκάδες καφετέριες που διαθέτει..
    Σε γενικές γραμμές είναι προφανές πως η εκδρομή αυτή θα αποτελεί μια γλυκιά ανάμνηση των εφηβικών μας χρόνων για όλους μας όπως ευχόμαστε να υπήρξε μια ανάμνηση ξεγνοιασιάς και ευωχίας και για τους καθηγητές μας..!
                                                                                                        Έφη Αγάθου

Χριστουγεννιάτικη Εξόρμηση στην Πρωτεύουσα..!

Περιμέναμε σχεδόν τρεις μήνες για την μονοήμερη εκδρομή πριν το κλείσιμο των σχολείων για τα Χριστούγεννα και, όπως φάνηκε, όλο το σχολείο ευχαριστήθηκε αυτή τη μέρα.

Την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου, το σχολείο μας ταξίδεψε μέχρι την Αθήνα για λόγους εκπαίδευσης αλλά πάνω απ’ όλα διασκέδασης! Η Α' και η Γ' Λυκείου ακολούθησαν το ίδιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, καθώς επισκέφτηκαν το Νομισματικό Μουσείο που στεγάζεται στο Ιλίου Μέλαθρον. Έπειτα, είχαμε χρόνο μέχρι τις 16.00 να "βολτάρουμε" και να φάμε στο Μοναστηράκι και το Θησείο, με μια σύντομη συνάντηση στη Μητρόπολη Αθηνών. Η μέρα μας τελειώνει με δυόμιση ώρες ελεύθερες, για να τις αξιοποιήσει ο καθένας με τον τρόπο του στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens. Δυστυχώς, η εκδρομή κράτησε μόνο μερικές ώρες της μέρας!

Ξεκινάμε το πρωί με κέφι, όπως κάθε φορά, όταν πρόκειται για εκδρομή, και με τρία λεωφορεία οι τρεις τάξεις φεύγουν για την πρωτεύουσα. Μέσα στο λεωφορείο κάποιοι τραγουδάνε, κάποιοι φωνάζουν, κάποιοι προσπαθούν να κοιμηθούν αλλά γενικότερα επικρατεί ο ενθουσιασμός και το χαμόγελο. Φτάνοντας στο Νομισματικό Μουσείο μπαίνουμε μέσα – πρώτα η Γ' και μετά η Α' Λυκείου – χωρισμένοι σε ομάδες και κάνουμε μια περιήγηση στους δυο ορόφους. Από έκθεμα σε έκθεμα και από εποχή σε εποχή, φτάνουμε στο τέλος της επίσκεψής μας και αποχωρούμε από το Μουσείο με προορισμό το Μοναστηράκι.

Στις 14.30 έχουμε ραντεβού στη Μητρόπολη, που σημαίνει πως μας μένουν πάνω κάτω δυο ώρες να περπατήσουμε σαν τους τουρίστες μέσα στον κόσμο. Η πλατεία Συντάγματος είναι στολισμένη, καθώς και οι βιτρίνες των περισσότερων καταστημάτων. Βρισκόμαστε λοιπόν διασκορπισμένοι στην καρδιά της Αθήνας και πραγματικά "δυσκολευόμαστε" να αποφασίσουμε πώς θα ξοδέψουμε τον χρόνο μας. Από τη μια το φαγητό από την άλλη οι καφετέριες και τέλος η ευκαιρία να αγοράσουμε τα χριστουγεννιάτικα δώρα – και όχι μόνο – μας βάζουν σε δίλημμα. Ευτυχώς, όμως, καταφέραμε και ευχαριστηθήκαμε, όση ώρα μείναμε  εκεί. Επιπλέον, ο καιρός φάνηκε πολύ "γενναιόδωρος" μαζί μας, αφού μπορεί να ψιχάλισε λίγο, όμως δεν ταλαιπωρηθήκαμε από δυνατή βροχή ή κρύο!

Στις 16.00 μαζευτήκαμε μπροστά από το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Ήμασταν τόσο τυχεροί, ώστε παρακολουθήσαμε την αλλαγή της φρουράς των ευζώνων, ένα θέαμα που δύσκολα πετυχαίνεις αλλά σε κάνει να θαυμάσεις αυτούς τους ανθρώπους που αντέχουν σε καιρικές συνθήκες, κόσμο, καταστάσεις και τις δοκιμασίες στις οποίες τους υποβάλλουν οι περαστικοί και οι τουρίστες, που θέλουν να φωτογραφηθούν μαζί τους, για να φρουρούν το μνημείο.

Έχοντας παρακολουθήσει τους τσολιάδες της προεδρικής φρουράς, επιβιβαζόμαστε στα λεωφορεία μας και πάμε στο εμπορικό κέντρο. Εκεί μας περιμένουν ακόμα μερικές ώρες, για να ολοκληρωθεί η διασκέδασή μας. Οι επιλογές μας είναι περισσότερες και η ατμόσφαιρα ακόμα πιο γιορταστική. Ίσως η φράση "Χριστούγεννα – και πάλι παιδιά" να δίνει τη σωστή εικόνα για τις δραστηριότητές μας στο Mall. Άλλωστε, ο στολισμός του εμπορικού κέντρου θυμίζει την τόσο αγαπημένη σε όλους γιορτή κι εμείς ως ελεύθερα και μεγάλα παιδιά εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία να περάσουμε υπέροχα!!

Κι επειδή όλα αυτά μας άνοιξαν την όρεξη, κάνουμε μια τελευταία στάση στα Goody's στα Μέγαρα, πριν την απογοητευτική επιστροφή στα σπίτια μας. Ήταν μια μέρα γεμάτη δραστηριότητες και δεν νομίζω πως μπορεί κανείς να αρνηθεί ότι περάσαμε καταπληκτικά. Μακάρι τέτοιου είδους εκδρομές να γίνουν πιο συχνές..!