Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Φέτος η Β΄ Λυκείου του σχολείου μας πραγματοποίησε 4-ημερη εκδρομή στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο...  από τις 23 ως τις 26 Απριλίου.

Ταξιδέψαμε με το τρένο από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη και αμέσως κατευθυνθήκαμε προς τα ανατολικά. Ξεναγηθήκαμε το σπήλαιο της Αλιστράτης και επισκεφθήκαμε τη Δράμα, όπου εντυπωσιαστήκαμε από τα νερά και την πλούσια βλάστηση στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας αλλά και την ευγένεια των κατοίκων. Το πρώτο βράδυ διανυκτερεύσαμε στις Σέρρες.

Τη δεύτερη μέρα της εκδρομής επισκεφθήκαμε το Ησυχαστήριο του Τιμίου Προδρόμου, στο Ακριτοχώρι Σερρών, όπου ξεναγηθήκαμε από τις φιλόξενες μοναχές.

Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το οχυρό Ρούπελ στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, όπου ένας αξιωματικός μας ενημέρωσε για την κατασκευή και την ιστορία του.

Αποκορύφωμα της απόλαυσης ήταν το χαλαρωτικό μπάνιο που κάναμε στα Ρωμαϊκά Λουτρά στο Άγκιστρο αλλά και το πλούσιο φαγητό στη γραφική ταβέρνα Όαση στο Νέο Πετρίτσι.

Το βράδυ στη Θεσσαλονίκη, αν και κουρασμένοι, δεν παραλείψαμε να περάσουμε από τα Λαδάδικα για σαλονικιώτικους μεζέδες.

Την τρίτη μέρα κατευθυνθήκαμε δυτικά. Πήγαμε στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, όπου ξεναγηθήκαμε στους τάφους του Φιλίππου και της Μακεδονικής δυναστείας, στις πηγές του Αγίου Νικολάου, όπου η βροχή δεν μας εμπόδισε να απολαύσουμε τη βόλτα στο καταπράσινο πάρκο με τα άφθονα νερά, και στην Έδεσσα, όπου φωτογραφηθήκαμε στους εντυπωσιακούς καταρράκτες.

Με την επιστροφή μας στη Θεσσαλονίκη πήγαμε ακάλεστοι σε γάμο που γινόταν στο Ναό του Αγἰου Δημητρίου. Αν και δεν μπορέσαμε να κατέβουμε στις κατακόμβες, κάναμε ένα μικρό προσκύνημα.

Το βράδυ κάναμε βόλτα στο κέντρο της πόλης, όπου είδαμε την Καμάρα (την αψίδα του Γαλέριου), την πλατεία Ναβαρίνου με τα ερείπια του ρωμαϊκού παλατιού να είναι γεμάτα από φοιτητές και την πλατεία Αριστοτέλους με το άγαλμα του φιλοσόφου.

Την τέταρτη μέρα ανεβήκαμε στην παλιά πόλη, ξεναγηθήκαμε στα Κάστρα από την καταπληκτική κα Καίτη, που μας συνόδεψε σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής και μας πρόσφερε όλη της την αγάπη, και είδαμε την πόλη από ψηλά.

Τελευταία στάση το λιμάνι με το άγαλμα του Μέγα Αλέξανδρου, τον Πύργο του ΟΤΕ και το Λευκό Πύργο, που κάποιοι από εμάς δεν δίστασαν να τον ανέβουν.
Το μεσημέρι πήραμε το τρένο της επιστροφής γεμάτοι από εικόνες και αξέχαστες εμπειρίες.